Gå til innhold

Landets mest fornøyde kunder - to år på rad

For andre året på rad har Prognosesenteret kåret Älvsbyhus til å ha landets mest fornøyde eneboligkunder. 

Prognosesenterets måling av kundetilfredshet på nye boligprosjekter skjer i to ulike faser: ved overlevering av boligen og i forbindelse med ettårsbefaring. Målingen fanger på den måten opp hele kundeopplevelsen fra kjøp av bolig, til man har overtatt og bodd i boligen en tid. Maksimal oppnåelig score på kundetilfredsheten er 100. Prognosesenteret målte i 2018 kundetilfredshet for 40 boligaktører i Norge.

Hardt og riktig arbeid over tid førte oss til toppen i fjor. Når vi beholder denne posisjonen på toppen enda et år bekrefter det at vi gjør mye som er bra. Kundetilfredshet er fokus i byggesaksbehandling, salgsarbeid, regnskapsarbeid og på byggeplassen, ja alle som er involvert i prosessen skal ha dette i fokus!

Pålitelighet og tydelighet er avgjørende for å få fornøyde kunder. Tydelighet er blant annet å kunne si både ja og nei på en hyggelig måte.

Selv om vi er best kan vi bli bedre! Vi er allerede godt i gang med tiltak for å få enda flere fornøyde kunder fremover. Dette innebærer blant annet å holde det vi lover samt gi kundene valuta for pengene med gode priser, gode betalingsvilkår og en fast pris. Vårt produktsortiment kommer til å bli betydelig større og tilvalgsmulighetene vil øke.

Hjemme hos noen av våre fornøyde kunder:

https://www.alvsbyhus.no/inspirasjon/alvsbyhus-erfaringer/

 

Har du spørsmål? Fyll ut skjemaet nedenfor så tar vi kontakt.

Obligatorisk
Anngi gyldig E-post
Obligatorisk
Bestill katalog