Älvsbyhus vant pris for andre året på rad!
14 februar 2019For andre året på rad har Prognosesenteret kåret Älvsbyhus til å ha landets mest fornøyde eneboligkunder.
Prognosesenterets måling av kundetilfredshet på nye boligprosjekter skjer i to ulike faser: ved overlevering av boligen og i forbindelse med ettårsbefaring. Målingen fanger på den måten opp hele kundeopplevelsen fra kjøp av bolig, til man har overtatt og bodd i boligen en tid. Maksimal oppnåelig score på kundetilfredsheten er 100. Prognosesenteret målte i 2018 kundetilfredshet for 40 boligaktører i Norge.
- Det er en stor ære å enda en gang motta denne prestisjetunge prisen fra Prognosesenteret, sier Ruben Vea, Administrerende Direktør i Älvsbyhus Norge.
- Jeg deler denne prisen med alle ansatte i Älvsbyhus og med alle samarbeidspartnere av Älvsbyhus. Hardt og riktig arbeid over tid førte oss til toppen i fjor. Når vi beholder denne posisjonen på toppen enda et år bekrefter det at vi gjør mye som er bra. Kundetilfredshet er fokus i byggesaksbehandling, salgsarbeid, regnskapsarbeid og på byggeplassen, ja alle som er involvert i prosessen skal ha dette i fokus!
Pålitelighet og tydelighet er avgjørende for å få fornøyde kunder. Tydelighet er blant annet å kunne si både ja og nei på en hyggelig måte.
- Selv om vi er best kan vi bli bedre! Vi er allerede godt i gang med tiltak for å få enda flere fornøyde kunder fremover. Dette innebærer blant annet å holde det vi lover samt gi kundene valuta for pengene med gode priser, gode betalingsvilkår og en fast pris. Vårt produktsortiment kommer til å bli betydelig større og tilvalgsmulighetene vil øke.
- Det er med stolthet og takknemlighet jeg ser hva vi har oppnådd. Med spenning og forventning ser jeg frem til at vi skal bygge mange hus for våre kunder i fremtiden. Vår visjon står fortsatt fast: «Vi skal ha landets mest fornøyde kunder»!, konstaterer Vea.
Hjemme hos noen av våre fornøyde kunder: