Publisert 25 april 2022
Oppdatert 25 april 2022

De mest fornøyde kundene - to år på rad

To år på rad har Prognosesenteret kåret Älvsbyhus til å ha landets mest fornøyde eneboligkunder. 

Prognosesenterets måling av kundetilfredshet på nye boligprosjekter skjer i to ulike faser: ved overlevering av boligen og i forbindelse med ettårsbefaring. Målingen fanger på den måten opp hele kundeopplevelsen fra kjøp av bolig, til man har overtatt og bodd i boligen en tid. Maksimal oppnåelig score på kundetilfredsheten er 100. 

Hele to år på rad mottok Älvsbyhus denne prestisjefulle prisen - i 2018 og 2019!

Adm. Dir. Ruben Vea forteller:

- Hardt og riktig arbeid over tid førte oss til toppen i fjor. Når vi beholder denne posisjonen på toppen enda et år bekrefter det at vi gjør mye som er bra. Kundetilfredshet er fokus i byggesaksbehandling, salgsarbeid, regnskapsarbeid og på byggeplassen, ja alle som er involvert i prosessen skal ha dette i fokus!

- Pålitelighet og tydelighet er avgjørende for å få fornøyde kunder. Tydelighet er blant annet å kunne si både ja og nei på en hyggelig måte.

- Selv om vi er best kan vi bli bedre! Vi er allerede godt i gang med tiltak for å få enda flere fornøyde kunder fremover. Dette innebærer blant annet å holde det vi lover samt gi kundene valuta for pengene med gode priser, gode betalingsvilkår og en fast pris. Vårt produktsortiment kommer til å bli betydelig større og tilvalgsmulighetene vil øke.

Har du spørsmål?

Vi er her for å svare på dine spørsmål rundt byggeprosessen og hva det koster å bygge nytt hus.

Bilde av boligformidler Stian i Älvsbyhus

Les vår huskatalog

Digital katalog får du umiddelbart tilgang til!

Oi sann!

En uventet feil har oppstått. Last siden på nytt